dinsdag 7 juli 2015

Blauw paars en zomer!

We hebben sinds kort een nieuwe achtertuin, heerlijk! Eigenlijk had ik helemaal geen verstand van tuinieren. Maar met Google als beste vriend word je wijs. Na veel gezoek en een hoop tekeningen verder is het resultaat (hoewel nu nog een beetje aangelegd) erg naar ik hoopte.

Inspiratie heb ik onder andere hier opgedaan.


Ik sta er echt verbaasd van hoe goed alles wil groeien. Ben helemaal verliefd op de Verbena die lekker hoog wordt! En de geurende Salie natuurlijk, gecombineerd met Fakkelgras.

Daarachter de bekende landelijke Strong Annebella, die het het minst doet van allen, maar niet getreurd, het is de eerste zomer.


En dan wil ik nog zó graag van die olijfboompjes, om de zuidelijke landelijke sfeer te benadrukken. Als die komen zal ik dat natuurlijk laten zien!

De voortuin is in wording, heel burgerlijk en strak: wit grind, buxus, rozen, lavendel en pluimhortensia's. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...