maandag 31 augustus 2015

Het einde nadert...

Het einde komt nu toch echt in zicht... Nog minder dan vier weken en dan ben ik uitgerekend! Spannend hoor en het levert hier ook een hoop stress op.



Lijstjes, lijstjes en nog eens lijstjes. Die lijstjes maken gaat nog wel. Zo zittend in m'n stoel, nadenkend wat er állemaaaal nog moet gebeuren. Maar dan het dóen hè...
Zelfs in de periode waar elke zwangere vrouw ernstige schoonmaak aanvallen krijgt, blijft het bij mij bij het maken van een lijstje hoe ik moet schoonmaken.
Afijn, wie weet, ik wacht maar af... Misschien dat mijn hormonen iets later in werking treden.

Vooralsnog houdt ik me vooral bezig met leuke dingen. Zo heb ik bijvoorbeeld vrijdag bedacht om een nieuwe kap te maken voor onze kinderwagen.'

Het begon met wat simpel geteken en gereken.


Maar na een poosje zwoegen is hij toch bijna klaar. Ik zal er een tutorial van maken zodat jullie ook zo'n mooie kap kunnen gaan maken.


Hoewel hij nog niet helemaal af is ben ik zo blij met het resultaat. Nu nog een bijpassend dekentje...

En wat betreft mijn naai-to-do-list, ik ben al ver gevorderd! Binnenkort verschijnen de resultaten op mijn blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...