maandag 10 augustus 2015

TO DO LIST

Herkennen jullie dat luie gedrag van dingen maar half afmaken? Ik heb tal van deze voorbeelden in de kast liggen. Keurig opgevouwen, wachtend tot ik zin heb om dat laatste naadje of dat laatste dekentje af te maken.

Elk najaar houdt onze kerk een fair voor de zending. Ook mijn schoonvader staat elk jaar achter een kraam. Nobel werk en niets voor mij. Maar, om toch ook mijn beste beentje voor te zetten, had ik het idee opgevat om lieve babydekentjes en slabbetjes te naaien voor de verkoop. En jawel, ik ben op drie vierde van het werk... En toen ben ik aan een nieuw project begonnen.
En zo gaat dat zo vaak bij mij...

Maar nu de baby zich bijna gaat aankondigen (nog 7 weken te gaan) beginnen al die onafgemaakte projecten toch een beetje te irriteren daar in de kast. Dus: ik heb een lijstje gemaakt.


Volgens mij moet dit heel haalbaar zijn... Elke keer als ik wat af kan strepen zal ik het op mijn blog publiceren.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...