woensdag 14 oktober 2015

Things to do - Free printable

Afgelopen weekend was een druk weekend. Alleen dankzij mijn nieuwe TO DO LIST was het helemaal niet erg. Scroll naar beneden om hem ook te downloaden!


Om te beginnen was is vrijdag jarig. Joehoe! 
Daarom was ik donderdag al druk bezig geweest met de voorbereidingen. Ik houd ontzettend van feestjes, traktaties, versieringen en lekkere dingen maken voor de visite. Maar in combinatie met een jongen van 1,5 jaar en een 5 weken oude baby is dat een héle uitdaging. 

Ik maakte dit havermout aardbeien taartje. Voor alle mensen die geen suiker willen. Het recept kun je hier vinden. Ontzettend lekker! Zaterdagmorgen heb ik een overgebleven stukje als ontbijt genomen.




Als traktatie bij het tweede kopje koffie maakt ik deze bonbons. Ik vergat ze alleen te trakteren... Dus heb ik ze bewaard voor zondag. Het recept dat ik gebruikte vind je hier.



En ik maakte een heerlijke yoghurt cheesecake! Met frambozen en blauwe bessen. Deze viel zeker in de smaak bij de familie. Het (engelse) recept kun je hier vinden.



Zaterdagochtend ging ik met mijn schoonzusje appels plukken bij een appelboomgaard. Hoewel ik me nog niet had verdiept in de instellingen van mijn nieuwe Nikon 1 was het toch heel mooi om foto's te maken. Gewoon foto's maken in de automatische stand.



Zondag is Berend gedoopt en kwam er opnieuw een hoop visite. Dus zaterdagmiddag was ik weer druk bezig met taart en eten. Maar het lukte me ook om een paar mooie foto's te maken van de jongens.

Sinds we twee jongens hebben is een efficiënte dagindeling een pré. Simpelweg, zonder deze dagindeling doe ik vrijwel niets op een dag. Dus 's ochtends tijdens het ontbijt pak ik een pen en mijn daily to do list en plan mijn dag, schrijf ik de dingen op die ik graag gedaan wil hebben en ben ik elke dag weer te optimistisch. 
Maar, het werkt. Ik doe meer dan zonder deze lijst. En het is allemaal veel overzichtelijker.




Wil je nou ook zo'n overzichtelijk en gestructureerd leven? Download hieronder!

Ik maakte twee versies van de Daily en twee versies van de Weekly TO DO LIST. Print uit welke jij het fijnste vindt werken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...