donderdag 3 december 2015

Harriet jurk

Zoals beloofd toon ik jullie mijn Harriet jurk!



De stof kocht ik bij Pieke Wieke. Het is een Punto di Roma die zwart is aan de buitenkant en goud aan de binnenkant. Door de gouden achterkant vind ik de voorkant meer grijs. Maar dat past juist beter bij mij!

Ik had gehoopt dat je meer gouden glittertjes zou zien aan de buitenkant, om hem een beetje een feestelijk effect te geven. Helaas, alleen als je 's avonds in het lamplicht zit zie je goud glitteren.
Maar nu kan ik hem gerust ook bij minder feestelijke gelegenheden aan, zonder te opzichtig over te komen :-).





Een prachtige halslijn heeft de Harriet. Mede hier om was ik gelijk verliefd op het model! Elegant, stijlvol en vrouwelijk.




De blinde zoom was een heel werkje, maar uiteindelijk is hij mooi afgewerkt!

De aan-foto's moesten snel snel gemaakt worden omdat ik meedeed aan de wedstrijd van LVM, daarover schreef ik hier. Daarom lukte het niet meer om deze in het licht te maken. Maar dan toch, een collage voor u.


Ik wil voor bij de jurk nog een bloem maken, in de achterkant van de stof. Die kan ik dan op mijn borst spelden of in m'n haar steken. Ik zat aan zoiets te denken uit het boek 'Zo geknipt 1'. Of hebben jullie een beter idee?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...