maandag 11 januari 2016

Eens naaide ik al...

Het lijkt al zo lang geleden. Maar voordat de dreumes werd geboren, en ik vol zwangerschapshormonen rondliep, begon mijn drang om te naaien toe te nemen. 

Het nam zelfs zulke proporties aan dat ik op naailes ging. En daar leerde ik alles wat ik al eens van mijn moeder had meegekregen wat systematischer aan. (Na één zwangerschap dacht ik het wel verder zelf af te kunnen.)



En... ik naaide voor de dreumes op komst een slaapzak. Vol enthousiasme kocht ik stof, voor een maatje 56. 
De dreumes werd echter in april geboren en heeft de slaapzak nooit gedragen.

Maar ineens vond ik hem weer, onderop mijn stoffenplank. Helaas helaas, de baby heeft ook geen 56 meer. 



Ik vond het toch zonde dat niemand deze slaapzak zou gaan dragen. Dus ik ging eens even passen. En het past nog best! Schattig dat het staat, die slaapzak bij zo'n kleintje.

Toen naaide ik gauw nog knoopsgaten en houten knopen (daar was het destijds op blijven steken) en onze Beer die mag er zijn als hij nu 's nachts in z'n wiegje ligt te stralen uh... slapen.


We zijn hard aan het oefenen om hem op zijn buik te laten liggen. Maar o jongens, wat is z'n hoofd toch zwaar... Doordat hij afgelopen periode veel ziek was heb ik hem maar niet vermoeid met dit soort dingen. Maar daardoor moeten we nu wel even een inhaalslag maken.
Hoewel, mama vindt het helemaal niet erg dat hij zo'n lekkere baby is.


Met z'n bolle toet en kale hoofdje ziet er toch heerlijk uit.

Alleen maar hartjes voor hem! <3

(Qua foto's probeer ik er trouwens het beste van te maken, mijn lens van m'n Nikon doet het niet meer. :-( Gelukkig is het nog in de garantieperiode en is hij onderweg.)

Stof: Stoffenwinkel Waddinxveen
Knopen: Action
Patroon: Knippie

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...