donderdag 18 februari 2016

IJsvogel en wilde ganzen trek!

Afgelopen maandag vertelde ik dat er een nieuw patroontje aan zit te komen. Een fantastisch patroontje voor een harembroekje voor baby's en peutertjes.

Het patroon maak ik voor maat 68 tot 92 en de vorderingen lopen voorspoedig. Ik heb hiervoor proefnaaisters nodig, zoals je hier al las. Hierover later meer op de blog! Volg alvast mijn blog op Bloglovin zodat je het extra nieuws niet mist!

Voor de dreumes naaide ik een proefmodelletje in maat 92. Omdat het een dun stofje is draagt hij hem nu als pyjamabroek à la huisbroek. Hij heeft namelijk ontdekt dat een pyjamabroek veel comfortabeler zit dan een spijkerbroek en 's ochtends zegt hij dan ook regelmatig: "Mama, nee, anne bwoek" wat betekent: nee mama, andere broek! Ik wil gewoon mijn pyjamabroek aanhouden.

Hierdoor speelde hij gisteren dus ook in zijn nieuwe pyjamabroek buiten (maar heel even, want het was best koud!).





Om er een complete pyjama van te maken flockte ik op een gekocht shirtje een aantal ganzen die naar het zuiden trekken.



Ook voor Berend versierde ik een shirtje. Ik zette mijn Silhouette weer aan het werk en flockte een mooie ijsvogel voor op zijn shirtje. Prachtig toch die geometrische vormen!


Voor Waldemar wilde ik ook een foto op het witte kleedje. Maar toen kreeg ik meer dit soort foto's:



 Uitdaging ten top, foto's maken met een dreumes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...