dinsdag 1 maart 2016

Patroontesters gevonden!

JAAAA! Het is dan eindelijk zover.

Gisteravond was de laatste avond om te reageren op mijn oproep voor patroontesters! Zelfs op de valreep melden mensen zich nog aan!


Dus begon voor mij vandaag het werk. Briefjes schrijven, in verschillende kleurtjes. Roze en blauw. Roze voor meisjes en blauw voor jongetjes. En zelfs tweelingen doen mee, die kregen een geel briefje.

Alle briefjes werden door mij keurig op maat gesorteerd en toen kon het trekken beginnen! De gelukkige vogels (hoe toepasselijk :-)) zijn:

Maat 68:
Tweeling: Ginette Mellema
Meisje: Ellen Vc

Maat 74:
Meisje: Carolina Schapira
Jongen: Joyce Geysen

Maat 80:
Meisje: Tania Danckaert
Jongen: Claudia C-creatief

Maat 86:
Meisje: Evelien van Camp
Jongen: Gisella Zuidema

Maat 92:
Meisje: Inger Houweling
Jongen: Mimaloki


Jullie krijgen van mij vandaag nog een mail met daarin als bijlage het patroon voor het harembroekje en een werkbeschrijving.

Succes met naaien :-) en ik ben heel benieuwd!


En voor de anderen... jullie zullen nog even vol geduld moeten wachten totdat het patroon beschikbaar komt. Houd mijn blog via Bloglovin' in de gaten en je zult zeker op de hoogte worden gehouden!

1 opmerking:

  1. Ooooh, super!! Ik ben bij de uitverkorene 😃
    Dank je wel aan de lotende hand. Ik kan haast niet wachten om er aan te beginnen. Gemotiveerd om het patroon voor u te testen en lieve Mona is de welvarende geluksvogel van dienst :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...