maandag 27 juni 2016

Colbert voor 'n baby

Al eerder toonde ik jullie de colbert van de peuter. Ook voor de baby naaide ik een colbert, maar dan in sweaterstof, voor de bruiloft van mijn schoonzusje.

De bruiloft is inmiddels alweer een maand geleden, maar van colbertje-showen was hier nog niet gekomen.


En wat is dan een betere gelegenheid om hiervan foto's te maken op een rustige zondagmiddag. A voila, een rijtje foto's.


Al gras smekkend.


De blouse eronder is van Zara. Het witte broekje van Beebielove.


Met de peuter zijn we gestopt met het middagslaapje. Als hij namelijk wel sliep hadden we zo'n raar ritme... Met nu als gevolg dat hij regelmatig 's middags toch nog in slaap valt (zie hem in de achtergrond lekker liggen :-)).
Hier was hij op de fiets in slaap gevallen. Toen ik hem eraf haalde bleef hij slapen en kon ik hem zo in het gras neerleggen waar hij even een dutje deed, om vervolgens weer vrolijk te zijn op de fiets!


Patroon: Colbertje, najaar 2015 Knippie
Stof: Donkerblauwe sweaterstof
Knopen: Action
Overhemd: Zara
Broek: Beebielove


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...