maandag 21 november 2016

Black Chessie na een lange zomerstop

Na een onaangekondigde zomerstop ben ik daar ineens weer. Blijkbaar moet het nat zijn, koud en regenachtig alvorens ik weer aan het bloggen wil slaan.

Achter mij ligt een fantastische zomer, met veel zon, veel vrije dagen (dat heb je hè als je man óók in het onderwijs zit :)) en twee heerlijke vakanties naar onze buurlanden.

Echter mij naaimachine stond niet stil en er rolde al het één en ander onder vandaan de afgelopen weken. Dus tijd voor showtime.

Mijn schoonzusje en ik trokken op een mooie maar koude novembermiddag naar de stad Gouda om een ware fotoshoot te houden. Ziehier de zwarte Chessie top van La Maison Victor.


Totally in black. Ik verlengde de top met zo'n 8 cm geloof ik. Daar was ik overigens niet heel erg blij mee achteraf. Voor op een broek oké, maar ik zou voor op een rok toch het model korter mooier hebben gevonden.




Helaas wist ik hier niet te verhullen dat mijn buik twee kinderen heeft gedragen ;-) 


Op de top maakte ik met mijn Cameo een tekst. Zelfs de kinderen in mijn klas hebben hierover meegedacht. Maar die kwamen met ideeën als juf en mama, wat opzich natuurlijk waar is, maar ik dacht aan iets meer poëtisch. 

Pinterest bracht mij de volgende quote: a collection of moments.


Patroon: La Maison Victor november-december 2015 Chessie top
Stof: gebreide tricot zwart - budgetstoffen.nl
Sneakers: Tamaris Ziegns
Oorbellen: Hema

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...